27/05/11

OTAK LETIH...MATA TAK NAK LENA..

Huhu...penat dah rasa, tapi mata tak mo lelap pun...Tadi nyaris2 nak demam, mula rasa sejuk, tapi alhamdulillah, ni rasa selesa, mungkin ubat dah jalan masuk ke dalam badan. Mat kan kalau malam ada kala susah juga nak tidur lena..Tapi bangun pulak awak, sekitar jam 5.30 pagi atau lebih awal..atau ada juga seawal jam 4 pagi!!..kalah orang meniaga kantin sekolah, pengsan kan. Habis tu nak buat macam mana lagi, memang cukup masa je dia sedar kan diri. Nak kata insomnia pun tak juga, yelah ada masa tidur ok saja. Cuma mat ada kala nak tidur ibarat mimpi ngeri sebab tak boleh nak nenyak dan kerap terjaga..huhu..

Waktu siang ada lah "Pantang" mat tidur, bukan apa nanti kalau tersedar, nafsu ku jadi buas, nak marah, gerammm grrrr...saja, pantang yang ada aku tak puas hati, mesti kena punya lahh..'
Semut lalu pun aku marah, apa lah dosa si semut tu kan. Kesiann... Hmm takpe lah apa2 yang berlaku atas diri kita pasti ada hikmahnya. Ok lah entri pendek dan ringkas ni mat akhirkan di sini dulu...salam penuh ingatan dari BDD-MAT GEBU....