21/05/11

BOSANNN...LAHHH....

(Gambar Ehsan Google)

Hmmm....bosan lah, dari malam semalam tiba2 mat rasa bosan sangat2, geramm pun ada..grrr, sabar yeaa mat gebu...jika orang lain tak suka anda, pasti ada yang akan menyukai, tak pelah adat manusia, bukan kita boleh paksa semua orang suka pada kita...ada tu suka bila perlu, bila sudah dapat apa yang mereka perlu....sudah mencapai apa yang mereka ingin kan, kita tak de apa2 makna bagi mereka...hmm, biar lah..tak pe kita ikhlas kan saja walaupun ke ikhlasan itu bukan hak kita untuk mengatakannya. Sifat manusia ni ada kala berubah2...ada masa jadi begitu rapuh, fragile kata orang puteh...ada masa bertukar jadi ganas, keras dan berapi...takut kannn...tak nak lah macam tu...huhu, beristighfar banyak2....

Hmmmmmmmmmmmmm........mengeluh pun tak guna, tak pelah, esok lusa akan kembali lah ia seperti sediakala...Perasaan, emosi tak boleh nak dijangka masa berubahnya. Coretan ini bukan ditujukan pada sesiapa, bukan teman2, saudara, juga sahabat2 blogger....tapi ini lah yang aku rasa masa pertengahan usia blog aku dulu.....Sejarah siapa boleh lupakan.... Salam penuh ingatan dari BDD-MAT GEBU....

8 ulasan:

AdyBudika berkata...

jum borak2 mage~~ tapi aku kesian tengok kitty tu..sian dei...macam perlukan perhatin....

AdyBudika berkata...

mage2..aku cadang nak wat dua blog gak..ahahahaha..hadoi.... yg satu pun aku tak terlayan..ahahahaah..nak buat yg aku masak2...tajuk die...lets kecah our dapu..err..geli tak mat bunyi macam tu??

AdyBudika berkata...

Mat Gebu : ehhhhh.. nkooo...jangannnnnn.. aku tak suke kecah2 nie k... ko nak aku urut dari jauh????

AdyBudika berkata...

Ady budik : Errr...ok2..aku tak kecah dah..hehehehehe.. ytarik balik..hehehheehehehe

Nieza berkata...

sabarlah cik mat hidup kita tak kan lari daripada suka dan duka...semoga cik mat tabah hadapi segala ujian dlm kehidupan..

CT berkata...

Istighfar dulu sblm tulis komen ni...hi3, bkn apa takut kena perambat dgn Mat...hahaha. Cukup setakat ni komen akak ya Mat...hahaha

Saje gurau bagi Mat happy, akk mmg suka buat org happy, dpt gak pahala pagi2 buta ni...hi3

Meowww.....

CT NoArIzAh ArIs berkata...

Waduhh..waduhh..ngapa in sih...ribut-ribut gitu....enggak bisa gitu dong..hari2 kena ceria kena senyum walau hatinya di sakiti... rezekinya berkat umurnya juga berkat... udah dong usah di pikirin...:)

Aya Yus berkata...

Comelnya Mat!! Eh, i mean comelnya anak kucing tu mat!! Hehe...

Gurau2 yer mat. :D