21/05/11

BOSANNN...LAHHH....

(Gambar Ehsan Google)

Hmmm....bosan lah, dari malam semalam tiba2 mat rasa bosan sangat2, geramm pun ada..grrr, sabar yeaa mat gebu...jika orang lain tak suka anda, pasti ada yang akan menyukai, tak pelah adat manusia, bukan kita boleh paksa semua orang suka pada kita...ada tu suka bila perlu, bila sudah dapat apa yang mereka perlu....sudah mencapai apa yang mereka ingin kan, kita tak de apa2 makna bagi mereka...hmm, biar lah..tak pe kita ikhlas kan saja walaupun ke ikhlasan itu bukan hak kita untuk mengatakannya. Sifat manusia ni ada kala berubah2...ada masa jadi begitu rapuh, fragile kata orang puteh...ada masa bertukar jadi ganas, keras dan berapi...takut kannn...tak nak lah macam tu...huhu, beristighfar banyak2....

Hmmmmmmmmmmmmm........mengeluh pun tak guna, tak pelah, esok lusa akan kembali lah ia seperti sediakala...Perasaan, emosi tak boleh nak dijangka masa berubahnya. Coretan ini bukan ditujukan pada sesiapa, bukan teman2, saudara, juga sahabat2 blogger....tapi ini lah yang aku rasa masa pertengahan usia blog aku dulu.....Sejarah siapa boleh lupakan.... Salam penuh ingatan dari BDD-MAT GEBU....

9 ulasan:

AdyBudika berkata...

jum borak2 mage~~ tapi aku kesian tengok kitty tu..sian dei...macam perlukan perhatin....

AdyBudika berkata...

mage2..aku cadang nak wat dua blog gak..ahahahaha..hadoi.... yg satu pun aku tak terlayan..ahahahaah..nak buat yg aku masak2...tajuk die...lets kecah our dapu..err..geli tak mat bunyi macam tu??

AdyBudika berkata...

Mat Gebu : ehhhhh.. nkooo...jangannnnnn.. aku tak suke kecah2 nie k... ko nak aku urut dari jauh????

AdyBudika berkata...

Ady budik : Errr...ok2..aku tak kecah dah..hehehehehe.. ytarik balik..hehehheehehehe

Unknown berkata...

sabarlah cik mat hidup kita tak kan lari daripada suka dan duka...semoga cik mat tabah hadapi segala ujian dlm kehidupan..

CT berkata...

Istighfar dulu sblm tulis komen ni...hi3, bkn apa takut kena perambat dgn Mat...hahaha. Cukup setakat ni komen akak ya Mat...hahaha

Saje gurau bagi Mat happy, akk mmg suka buat org happy, dpt gak pahala pagi2 buta ni...hi3

Meowww.....

SITI NOARIZAH ARIS berkata...

Waduhh..waduhh..ngapa in sih...ribut-ribut gitu....enggak bisa gitu dong..hari2 kena ceria kena senyum walau hatinya di sakiti... rezekinya berkat umurnya juga berkat... udah dong usah di pikirin...:)

Su @ Aya berkata...

Comelnya Mat!! Eh, i mean comelnya anak kucing tu mat!! Hehe...

Gurau2 yer mat. :D

Adele berkata...

Hi

If you’ve got a cat that keeps peeing all over your house, it becomes annoying after a while.

The bad smells and the effort involved in cleaning up makes life a misery.

So much so that some people consider getting rid of their cat...

Cuz that seems to be the only logical way to solve the problem.

But the great news is you don’t have to do this.

You CAN keep your cat and stop the problem.

How?

All you have to do is try “Cat Spraying No More”.

It’s a PROVEN step-by-step system guaranteed to stop your cat peeing outside its litter box.

You’ll discover how to use your cat’s own instincts to stop the problem.

And it’s also backed up by a 60-day money back guarantee, so there’s no risk.

>>>No More Cat Urine Everywhere<<<

>>>Use THIS and Your cat will ALWAYS pee in its Litter Box <<<

>>>No More Cat Pee Everywhere<<<

>>>Peace of Mind For A Messy Cat<<<

>>>Go here to find out more… <<<

Talk soon,

[Ana]